Godziny pracy Urzędu Miasta Lublin w okresie świątecznym


W związku z nadchodzącymi świętami Urząd Miasta Lublin informuje o zmianach w godzinach pracy. W Wigilię, która przypadnie na 24 grudnia, urząd będzie otwarty do godziny 14:30. Dodatkowo, w Urzędzie Stanu Cywilnego przewidziano dyżur do godziny 15:30 w celu obsługi rejestracji zgonów.

W dniach 27, 30 oraz 31 grudnia godziny pracy Urzędu Miasta pozostają bez zmian. Mieszkańcy mogą korzystać z usług urzędów w standardowych godzinach pracy, co ułatwi załatwienie spraw przed końcem roku. Pracownicy urzędów będą dostępni dla interesantów zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem.

Warto również zwrócić uwagę na przerwę w działalności Biura Obsługi Mieszkańców (BOM) przy ul. Kleeberga 12a, które będzie nieczynne w dniach 2 i 3 stycznia 2025 roku. W tym okresie mieszkańcy mogą odebrać dowody osobiste w innym miejscu, tj. w BOM przy ul. Wieniawskiej 14, co z pewnością ułatwi im dostęp do potrzebnych usług również na początku nowego roku.

Źródło: Urząd Miasta Lublin


Oceń: Godziny pracy Urzędu Miasta Lublin w okresie świątecznym

Średnia ocena:4.87 Liczba ocen:15


Zobacz Także